Step-Up A/S
Sitemap
Print

Step-Update nr. 1

 
Det handler om at gøre en forskel

Vi vil i Step-Up gerne endnu tættere på dig, fortælle dig om nyheder eller inspirere dig, derfor begynder vi nuat udsende et nyhedsbrev.

Vores mål er at skrive, når vi har noget på hjertet, ikke bare et salgsbrev, men om noget som har virket rigtig godt for andre!

Vi synes nu, vi har noget spændende at sige, så læs derfor nedenstående!

Da det er vores første, og vi i fremtiden ønsker at gøre det endnu bedre, må du meget gerne give os en tilbagemelding på, hvad du synes om det, hvad kunne det indeholde for at give dig endnu større værdi osv.?

Vi vil nemlig så nødig ende i skraldespanden.

Rigtig god læselyst!


Ole Bødtcher
Adm. Direktør og Partner


Ps. Skulle du fremover ikke ønske at modtage vores nyhedsbreve, eller kender du nogen, som du måske godt kunne tænke dig skulle modtage det, skal du gå ind på Nyhedsbrev


1. Step-Updatering
 
Velkommen til det første nyhedsbrev fra Step Up
 
Fremover vil vi udgive Step-Updatering 3 - 4 gange om året. Her vil vi løbende fortælle om, hvad der rører sig hos Step-Up og dele viden om trends og tendenser, erfaringer og ekspertise med vores samarbejdspartnere. Med nyhedsbrevet ønsker vi at give lyst til at vide endnu mere om de emner, vi tager op, og inspirere til at skabe udvikling og nye resultater i din virksomhed.
 
God læselyst!
 
Ole Bødtcher
Adm. Direktør og Partner

Overskrifter i dette nyhedsbrev:
• Leder af Klaus Cassøe ”Mest uddannelse for mindst i finanskrisen”
• Step-Up lige nu
• Rekruttering af nye konsulenter
• VIP arrangementer
• Ny kunde hos Step-Up; SuperBest gennemfører 150 kundeservicekurser

Mest uddannelse for mindst i finanskrisen
Aldrig har det været vigtigere, at uddannelse gennemføres simpelt og er direkte anvendeligt i dagligdagen.
I en tid hvor der er stor fokus på at få driften til at give tilfredsstillende resultater, er det vores erfaring, at uddannelse som et led i den langsigtede strategi nedprioriteres. Det handler om at skabe resultater her og nu.
Måske netop derfor oplever Step-Up i øjeblikket den bedste tid i sin snart 10-årige levetid. Vores fokus på praktisk og direkte brugbar uddannelse, der skaber prompte resultater, efterspørges mere end nogensinde.
Med udgangspunkt i kundernes behov for support til forretningen, støtter vi udviklingen af motivation, selvtillid og kompetencer. Et trekløver, der skaber varige resultater med værdiforøgelse til såvel deltager, deltagerens afdeling og virksomheden.
SKAT, Logica, Matas og SuperBest er blot enkelte af vores samarbejdspartere, som har fokus på at gøre uddannelse handlingsorienteret.
 
Step-Up lige nu
Det skal ingen hemmelighed være, at da finanskrisen startede sidste år, var vi i Step-Up som mange andre virksomheder noget pressede, men vi fik kæmpet os igennem året med et hæderligt resultat, ikke mindst taget i betragtning af, at vi i 2008 også flyttede til nye og større lokaler. 2009 ser, trods finanskrisen, ud til at blive et rigtig godt år for Step Up.
 
Rekruttering af nye konsulenter
Af forskellige årsager har vi desværre måttet sige farvel til enkelte af Step-Up's konsulenter. Det betyder, at vi med vækst og nye kunder skal have flere konsulenter ombord. Derfor søger vi konsulenter til Step-Up over hele landet. Læs mere om disse jobs her.
 
VIP-arrangementer
Siden vi flyttede til større lokaler har vi med succes afholdt VIP-arrangementer med forskellige overskrifter og temaer. Målet er at give deltagerne en masse inspiration. VIP arrangementerne tager ca. 2 timer og gennemføres som undervisning, så man får noget med hjem og samtidig får et indtryk af vores aktiviteter og en smagsprøve på, hvordan vi arbejder. Det er vigtigt for os at understrege at VIP arrangementerne ikke er salgsmøder. Blandt de kommende VIP møder kan nævnes ”Gennemslagskraft som leder” i oktober og ”Arbejdsglæde gør en forskel” i november. Desværre har vi ikke ubegrænsede pladser på disse arrangementer, så gå derfor meld dig til i god tid hvis et arrangement har din interesse.
 
Ny kunde hos Step-Up; SuperBest gennemfører 150 kundeservicekurser
Super Best havde i foråret 2009 et ønske om at sætte ekstra fokus på deres kundeservice i butikkerne. Dette ønske, bakket op af ekstra ressourcer, betød at SuperBest var på udkig efter en samarbejdspartner, som kunne løfte opgaven. Efter en indledende dialog med Step-Up, hvor vi sammen kom frem til et skræddersyet forløb med kundeservicekurser for SuperBest butikkerne og deres medarbejdere, faldt valget på Step-Up.
Sammen med SuperBest kiggede vi blandt andet på, hvordan de som kunde fik mest (uddannelse/resultater) for mindst (tid/økonomi). Målet med et kursus var, at SuperBest's egne kunder skal opleve den bedste kundeservice i branchen, således at der gennem høj kundetilfredshed skabes gensalg og mersalg.
Vi udviklede derfor et anderledes og motiverende salgskoncept, støttet med VEU-penge. Et vigtigt fokuspunkt var, at det skulle være nemt for SuperBest, den enkelte købmand og med et stort udbytte for deltagerne, som efterfølgende skulle ændre adfærd og fokus til glæde for alle.
Step-Up har p.t. gennemført de første 75 kurser med meget stor succes, og tilslutningen og opbakningen har været overvældende – læs referencerne her.
 
For mere information om SuperBests kundeservicekurser - giv Ole Bødtcher et ring på 26328252
 

Step-up ApS     Lundehusvej 8    2100 København Ø   CVR: 28303173     Tlf.: 70 22 72 50     E-mail: info@step-up.as